Možnosti DOPRAVY - Česká republika
Nákup v hodnotě |
Osobní odběr na výdejním místě |
Standardní doprava |
Nadlimitní přeprava |
|
|
|
platí limit na rozměr a váhu dle pravidel dopravce |
do 15 kg |
15 - 25 kg |
25 - 30 kg |
nad 30 kg |
do 499 Kč |
89 Kč |
119 Kč |
hmotnostní příplatek + 49 Kč |
hmotnostní příplatek + 99 Kč |
hmotnostní příplatek + 199 Kč |
od 500 do 1999 Kč |
59 Kč |
79 Kč |
od 2000 Kč |
ZDARMA |
Váš balíček vám spolehlivě doručíme ověřenými dopravci. Stačí tak, abyste si vybrali způsob dopravy a platby, který vám vyhovuje nejvíce.
Výjimku tvoří uskutečněné objednávky, které jsou hrazeny platbou převodem na náš účet. Tyto se z důvodů technické prodlevy bankovní operace zpracovávají a expedují až následující pracovní den.
Objednávky přijaté o víkendech a svátcích zpracováváme první pracovní den poté.
Detaily o způsobech dopravy:
Česká pošta – balík do ruky
- Zásilka je doručována ve všední dny od pondělí do pátku. Standardně mezi 8:00 – 16:00 s výjimkou lokalit krajských měst 8:00 – 14:00 a 13:00 – 19:00.
- V den doručování balíčku budete kontaktováni prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy. Datum a orientační čas doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty.
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Při neúspěšném doručení je balíček uložen na nejbližší pobočce České pošty po dobu 7 dnů s možností prodloužení až na 15 dnů.
- V případě ztráty či poškození zásilky je vypláceno pojistné dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 50.000,- Kč.
- Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku České pošty 800 104 410 (Po-Pá 7:00 - 19:00, So 8:00 – 12:00) nebo zaslat dotaz na info@cpost.cz
GLS
- Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovních dnech od pondělí do pátku.
- Po přijetí zásilky vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy o přesném průběhu doručování.
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Přepravce nabízí možnost v případě nezastižení uložení zásilky u souseda nebo automatické druhé doručení nejbližší pracovní den.
- Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
- Balíky jsou automaticky pojištěny proti poškození či ztrátě dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 6.000,- Kč.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce +420 567 771 111 (Po-Pá 8:00 - 18:00) nebo zaslat dotaz přes kontaktní formulář.
Osobní odběr - Zásilkovna
- Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 13 kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Zásilkovna ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa. Seznam aktuálně dostupných poboček najdete na naší interaktivní mapě.
- V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
- Zásilka je uložena k vyzvednutí na výdejním místě 7 kalendářních dnů s možností prodloužení až na 21 dnů.
- Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a v případě nespokojenosti ji vrátit zpět.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 216 216 516 (Po-Pá 8:00 - 18:00) nebo zaslat dotaz na info@zasilkovna.cz
Nadlimitní přeprava
- Zásilka je doručována přepravcem každý všední den v časech od 8 do 16 hodin.
- Po přijetí zásilky vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS ohledně termínu doručování.
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku 245 008 203 (Po-Pá 8:00 - 16:00), případně zaslat dotaz na info@vitakom.cz
Možnosti PLATBY - Česká republika
Osobní odběr
|
29 Kč
|
Objednávku zaplatíte hotově při vyzvednutí na zvoleném výdejním místě.
|
Převodem na účet
|
ZDARMA
|
Převod z účtu na účet. Po přijetí objednávky vám sdělíme emailem potřebné údaje k platbě (částku, variabilní symbol i číslo účtu 272651712/0300).
|
Platební kartou ONLINE
|
ZDARMA
|
Okamžitá platba prostřednictvím platební brány
- Po potvrzení objednávky, v posledním kroku nákupního košíku, budete přesměrován/a na bezpečnou platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové.
- V případě že se vám nepodaří platbu uhradit kartou, můžete si v rámci platební brány zvolit jinou platební metodu a uhradit objednávku bankovním převodem prostřednictvím QR kódu, nebo přímou platbou přes tlačítko vaší banky.
- V případě potřeby reklamace nebo dotazu k platbě, prostřednictvím platební brány, prosím kontaktujte zákaznickou podporu Comgate a to buď prostřednictvím e-mailu platby-podpora@comgate.cz nebo na telefonní lince 228 224 267.
|