Kontaktujte nás:245 008 203

(po–pá 7:00–20:00, so 8:00–16:00)

Doprava a platba

Možnosti DOPRAVY - Česká republika

Nákup v hodnotě Osobní odběr na výdejním místě Standardní doprava Nadlimitní přeprava
osobní odběr na výdejním místě sítě Zásilkovny přepravní společnost GLSpřepravní společnost Česká pošta nadlimitní přeprava
platí limit na rozměr a váhu
dle pravidel dopravce
do 15 kg 15 - 25 kg 25 - 30 kg nad 30 kg
do 499 Kč 89 Kč 119 Kč hmotnostní
příplatek
+ 49 Kč
hmotnostní
příplatek
+ 99 Kč
hmotnostní
příplatek
+ 199 Kč
od 500 do 1999 Kč 59 Kč 79 Kč
od 2000 Kč ZDARMA

Váš balíček vám spolehlivě doručíme ověřenými dopravci. Stačí tak, abyste si vybrali způsob dopravy a platby, který vám vyhovuje nejvíce.

Výjimku tvoří uskutečněné objednávky, které jsou hrazeny platbou převodem na náš účet. Tyto se z důvodů technické prodlevy bankovní operace zpracovávají a expedují až následující pracovní den.

Objednávky přijaté o víkendech a svátcích zpracováváme první pracovní den poté.

Detaily o způsobech dopravy:

Česká pošta – balík do ruky

  • Zásilka je doručována ve všední dny od pondělí do pátku. Standardně mezi 8:00 – 16:00 s výjimkou lokalit krajských měst 8:00 – 14:00 a 13:00 – 19:00.
  • V den doručování balíčku budete kontaktováni prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy. Datum a orientační čas doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Při neúspěšném doručení je balíček uložen na nejbližší pobočce České pošty po dobu 7 dnů s možností prodloužení až na 15 dnů.
  • V případě ztráty či poškození zásilky je vypláceno pojistné dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 50.000,- Kč.
  • Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku České pošty 800 104 410 (Po-Pá 7:00 - 19:00, So 8:00 – 12:00) nebo zaslat dotaz na info@cpost.cz

GLS

  • Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovních dnech od pondělí do pátku.
  • Po přijetí zásilky vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy o přesném průběhu doručování.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Přepravce nabízí možnost v případě nezastižení uložení zásilky u souseda nebo automatické druhé doručení nejbližší pracovní den.
  • Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
  • Balíky jsou automaticky pojištěny proti poškození či ztrátě dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 6.000,- Kč.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce +420 567 771 111 (Po-Pá 8:00 - 18:00) nebo zaslat dotaz přes kontaktní formulář.

Osobní odběr - Zásilkovna

  • Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 13 kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Zásilkovna ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa. Seznam aktuálně dostupných poboček najdete na naší interaktivní mapě.
  • V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
  • Zásilka je uložena k vyzvednutí na výdejním místě 7 kalendářních dnů s možností prodloužení až na 21 dnů.
  • Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a v případě nespokojenosti ji vrátit zpět.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 216 216 516 (Po-Pá 8:00 - 18:00) nebo zaslat dotaz na info@zasilkovna.cz

Nadlimitní přeprava

  • Zásilka je doručována přepravcem každý všední den v časech od 8 do 16 hodin.
  • Po přijetí zásilky vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS ohledně termínu doručování.
  • Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
  • Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku 245 008 203 (Po-Pá 8:00 - 16:00), případně zaslat dotaz na info@vitakom.cz

Možnosti PLATBY - Česká republika

Osobní odběr

platba při převzetí hotově

29 Kč

Objednávku zaplatíte hotově při vyzvednutí na zvoleném výdejním místě.

osobní odběr na výdejním místě zásilkovna

Dobírka

platba na dobírku
39 Kč

Objednávku zaplatíte při převzetí svého balíčku zvolenému přepravci.

prepravná spoločnosť GLS   přepravní společnost Česká pošta   nadlimitná preprava

Převodem na účet

platba bankovním převodem

ZDARMA

Převod z účtu na účet. Po přijetí objednávky vám sdělíme emailem potřebné údaje k platbě (částku, variabilní symbol i číslo účtu 272651712/0300).

Platební kartou ONLINE

platba online platební kartou

ZDARMA

platobná brána Comgate

Okamžitá platba prostřednictvím platební brány

  • Po potvrzení objednávky, v posledním kroku nákupního košíku, budete přesměrován/a na bezpečnou platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové.
  • V případě že se vám nepodaří platbu uhradit kartou, můžete si v rámci platební brány zvolit jinou platební metodu a uhradit objednávku bankovním převodem prostřednictvím QR kódu, nebo přímou platbou přes tlačítko vaší banky.
  • V případě potřeby reklamace nebo dotazu k platbě, prostřednictvím platební brány, prosím kontaktujte zákaznickou podporu Comgate a to buď prostřednictvím e-mailu platby-podpora@comgate.cz nebo na telefonní lince 228 224 267.